Časté dotazy

Časté dotazy u služby Poruchomat.cz 

1) Za jak dlouho bude porucha vyřešena?
U každé poruchy si můžete zvolit dobu, kdy si přejete provést opravu. Pokud to bude možné, technik se této době 
přizpůsobí. Je také možnost zvolit, že si přejete poruchu opravit co nejdříve. V takovém případě Vás kontaktuje technik ihned, jakmile to bude možné.
Kontakt je zpravidla do několika hodin, samotná oprava zpravidla do 24 hodin od nahlášení. 

2) Kolik budu platit?
Pokud to bude jen trochu možné, technik určí cenu po telefonu. Né vždy to však vzhledem k povaze nelze určit. 

3) Jak to budu platit?
Vždy na místě, hotově přímo technikovi. Výjimku tvoří vouchery (akční nabídky), které lze platit platební kartou, nebo převodem na účet.  

4) Co když budu nespokojen/a? 
Doporučujeme vždy toto sdělit přímo technikovi na místě. Dotaz nebo reklamaci lze zadat také ve Vašem profilu. 
Prosíme také, pokud to lze, o fotografii místa opravy. 

5) Pokud bude spokojen/a, lze to nějak později technikovi sdělit?
Ano, v profilu je ke každé opravě možné vložit komentář a to jak pozitivní, tak negativní.
V obou případech se tím zabýváme. Komentář lze vložit vždy až po potvrzení opravy přímo technikem. 

6) Jak se mohu přihlásit do účtu?
Jednoduše pomocí emailu, Facebooku, Google +, Twitteru a služby MojeID. Vždy je však nutné si na začátku zvolit jednu metodu a pomocí této
metody se vždy přihlašovat. 

7) Jsou nějaké výhody pro registrované?
Ano, pokud máte registraci a povolené zasílání informací, pak získáváte i neveřejné nabídky. Tedy exkluzivní slevy na určité opravy ve Vaší lokalitě.

8) Máte nějaký partnerský program? 
Ano, pro přihlášené tato možnost je. Informace vč. provizí máte uvedené přímo v profilu. Provize jsou za doporučené zákazníky, kteří využijí možnost opravy přes Poruchomat.cz.

 

 

Máte další dotazy? Rádi je zde uvedeme i s odpovědí, kontaktujte nás prosím ZDE

Kontakt
Aktuálně poruchu řeší 1 návštěvník
Vaše žádost o zavolání byla odeslána!